Veel ondernemers zijn al jaren achtereen klant van een accountant of administratiekantoor omdat de risico’s van overstappen moeilijk zijn te overzien. De ontevredenheid over de kwaliteit van de dienstverlening, te hoge kosten of het niet nakomen van afspraken zijn voor veel ondernemers niet voldoende reden om de drempel weg te nemen om over te stappen. De angst dat de overstap naar een ander kantoor niet vlekkeloos zal verlopen doen hen vaak besluiten om de administratie niet elders onder te brengen. Is overstappen naar een ander kantoor altijd lastig?Deze vrees is begrijpelijk maar onterecht. Het overstappen naar een andere account of administratiekantoor hoeft niet moeilijk te zijn. Toch, zullen veel ondernemers niet overstappen omdat men de administratieve handelingen niet kan overzien en zich in een onzekere situatie begeven. Administratiekantoor Hengelo biedt de helpende hand en probeert de ondernemers middels de overstapservice het werk uit handen te nemen en zal zorgen voor een soepele overgang. Wat houdt de gratis overstapservice van Administratiekantoor Hengelo in?De overstapservice van administratiekantoor Hengelo bestaat uit de volgende diensten die kosteloos worden verricht. – Opstellen van een opzeggingsbrief voor uw huidige adviseur. – Opvragen relevante gegevens (jaarrekening, aangiften en specificaties) bij voormalige adviseur, die conform de beroepsregels verplicht is de gegevens te verstrekken. – Aanvragen uitstel bij de belastingdienst voor alle fiscale aangiften. |
http://twenteoost.nl/administratiekantoor-hengelo.html |
