Antwoordservice

Alles gaat steeds makkelijker en je hoeft minder veel zelf te doen. veel bedrijven zijn gespecialiseerd in verschillende taken zodat zij die van u kunnen overnemen. Tegenwoordig is dit ook zo met de telefoon aannemen. U kan natuurlijk als eigenaar van een bedrijf zelf de telefoon aannemen, maar dit kost toch al wat tijd. U kunt er ook voor kiezen om een receptioniste in dienst te nemen, maar dit is vaak weer wat duurder. Daarom bieden bedrijven tegenwoordig een antwoordservice aan. Hiermee beantwoorden zij uw telefoon en kunnen zij uw agenda inplannen.

Steeds meer bedrijven bieden het aan, het ene bedrijf is wat duurder dan het ander. Dit ligt ook aan wat het bedrijf aanbiedt. Wat bijna alle bedrijven wel aanbieden is een proefperiode, de proefperiode zit ongeveer tussen de twee weken en een maand, dit verschilt ook weer per bedrijf. Zo biedt Bizziphone zelfs een proefperiode van een maand aan. Wat elke aanbieder wel belooft is een telefoniste die kennis heeft van uw onderneming en altijd vriendelijk is, hierdoor kan elk telefoontje professioneel worden afgehandeld. Een extra dienst die bedrijven er vaak bij aanbieden is dat ze de agenda van het bedrijf ook bijhouden, zij plannen dus de afspraken in en zo weet u precies welke afspraken u nog heeft staan en wanneer.

Een erg belangrijk punt voor veel mensen is toch dat ze graag willen weten wat er dan precies in het gesprek is vertelt, daarom geven de aanbieders van een antwoordservice ook uitgebreid verslag van het gesprek tussen de klant en de telefoniste. Dit wordt vaak aangevuld met een notificatie per e-mail, zo kan u zelf ook goed bijhouden met wie er allemaal een gesprek is gehouden. Ten slotte hoeft u niet bang te zijn dat het bij uw bedrijf niet mogelijk is dat een telefoniste van één van de aanbieders de telefoon voor u opneemt. Het is namelijk zo dat het in elke branche wel mogelijk is.

https://www.bizziphone.com/