De indrukwekkende kantcases van QYN

QYN heeft sinds het ontstaan in 2006 een indrukwekkende klantenportefeuille opgebouwd. Voor elke klant is door QYN een uniek totaalconcept gecreëerd. Van de etalages van Randstad tot in de wachtkamers van het Rijnstate ziekenhuis, overal kom je de innovaties van QYN tegen.

In de etalage bij Randstad

Anno 2019 vind je een baan door online op zoek te gaan naar de perfecte match. Het is dan ook een hele uitdaging om voorbijgangers via een etalage op een vacature te wijzen. Toch is dat precies de opdracht waarmee QYN voor Randstad aan de slag is gegaan. Het resultaat, aantrekkelijke digitale beeldschermen die bij Randstadfilialen in de etalage hangen. Het totaalconcept van QYN zorgt ervoor dat de vacatures op de schermen altijd actueel zijn en regionaal relevant.

Je weg vinden in de RAI

Grote beursgebouwen worden voor elk evenement opnieuw en dynamisch ingericht. Daarbij past een al even dynamisch bewegwijzeringssysteem. QYN ontwikkelde voor de RAI een uniek softwareconcept, dat de kern van de oplossing vormt. Schermen kunnen vooraf worden ingesteld op de door het evenement gewenste huisstijl. Bovendien kan de bewegwijzering per scherm worden aangepast. Bezoekers komen zo snel bij het voor hen relevante evenement en de RAI zelf hoeft veel minder tijd en menskracht te investeren in het steeds aanpassen van de bewegwijzering.

Het nieuwe wachten

Een derde indrukwekkende klantcase is het Rijnstate ziekenhuis. Hier kom je QYN in de wachtkamer tegen. Het Rijnstate ziekenhuis maakte al enige tijd gebruik van wachtverzachting. Wachtverzachting is het doormiddel van digital signage tonen van informatie of video om zo de wachttijd, in de beleving van de patiënt, te verkorten. Maar als patiënt wil je natuurlijk ook graag weten hoelang het nog duurt voordat je aan de beurt bent. QYN kwam met een oplossing. Met een eenvoudige interface kunnen de receptionisten zelf de actuele wachttijden doorgeven die vervolgens onmiddellijk op het scherm worden getoond.