Over SMARTABHoe het allemaal begonDoordat ik mijn eerste iPhone uit mijn handen liet vallen, ben ik handig geworden. Daarna bekeek ik de mogelijkheden om mijn iPhone te laten repareren. Ik zag hier en daar een cowboy op de hoek van de straat vaak gemanaged door buitenlanders en vaak duur en slechte referenties op onafhankelijke websites. Waar ik besloot om op internet verder te zoeken naar de mogelijkheden om alleen een los scherm te bestellen. Ik had namelijk op YouTube al eerder gezien dat het gemakkelijk zelf te doen was. Ergens op een Chinese website kwam ik wat schermpjes tegen, en besloot deze niet te kopen. Ik besloot uiteindelijk in Nederland een duurder schermpje te kopen want dat voelde vertrouwelijker en was de volgende dag in huis. Nadat ik van school was thuis gekomen de volgende dag wou ik zo snel mogelijk beginnen om mijn scherm te repareren. Nadat ik klaar was zag mijn iPhone er weer tip top uit. Hij leek wel nieuw. Daarna ging ik dit steeds meer doen voor familie en vrienden en vroeg ik bijna niks voor, ik vond het gewoon leuk om te doen. Emke Snoep – Oprichter Doelgroep gebied:
De marktverdeling:
Onderscheidende kenmerken:
Positionering:
Strategie:
Kerngedachte:
SMARTAB, De leukste reparaties. |
https://www.smartab.nl/ |