Je ziet ze wel vaker rondrijden, auto’s in bonte kleuren met daarop groot de naam van een bedrijf, de contactgegevens of het motto van de organisatie. Maar loont dat nu eigenlijk, het bestickeren van je auto? En wat kost het eigenlijk? Om je te helpen bij het maken van je keuze nemen we hier een aantal belangrijke punten door die je keuze kunnen en zullen beïnvloeden. Kosten voor auto bestickerenNet zoals bij alle soorten van reclame of promotie is de prijs afhankelijk van wat je wilt. Er is een brede range aan mogelijkheden, van een bescheiden bedrijfsnaam op het portier en de achterklep, tot een volledige auto wrap in de kleuren van je huisstijl waarmee je geheid opvalt tussen het andere verkeer. De prijs loopt dan ook uiteen van een paar tientjes tot honderden of zelfs duizenden euro’s. Wat win je met een auto wrap?Die kosten moet je natuurlijk wel in verhouding zien tot het voordeel, of in dit geval de exposure, die je eruit haalt. Een auto wrap of bestickering is een eenmalige uitgave, mits je het laat doen bij een ervaren en geaccrediteerd reclame bedrijf. Voor het geld dat je uitgeeft krijg je wel enorm veel exposure terug als je veel op de weg zit. Je bedrijfsnaam wordt dagelijks door duizenden mensen gezien! Wanneer kies je niet voor het bestickeren van je auto?Niet in alle gevallen is het aan te raden om je auto te bestickeren. Deel je de auto bijvoorbeeld met je partner dan is het wellicht een minder goed idee, want ook die moet representatief op zijn of haar werk verschijnen. Kijk ook goed naar het product of de dienst die je aanbiedt. Wanneer je het vooral moet hebben van een hoge oplage is je auto bestickeren een uitstekende keuze maar verkoop je iets dat heel specifiek is, dan is het effect van autoreclame een stuk minder groot. Twijfel je of een auto wrap zakelijk interessant voor je is? Of wil je weten wat je mogelijkheden zijn wat uitstraling en huisstijl betreft? Een professioneel reclamebureau in Zeeland kan je helpen bij het maken van je keuze! |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Online marketing en offline marketing; hoe te combineren? Tegenwoordig wordt er voornamelijk alleen gekeken naar online marketing aangezien iedereen online te vinden is. Betekend dat nou offline marketing helemaal niet meer werkt? Wij...
- Google adverteren en haar voordelen Hoog in Google, een begrip wat je in het bedrijfsleven steeds vaker horen zult. Elke ondernemer wil graag in de bovenste resultaten van de zoekmachines...
- Verbeterde online zichtbaarheid met adwords Voor veel bedrijven is de online zichtbaarheid van groot belang. Het ene bedrijf ziet er meer in dan het andere bedrijf, maar uiteindelijk zullen ze...
- Je bedrijf in het zonnetje zetten met sign reclame Jouw bedrijf op laten vallen met sign reclame helpt je in het oog te springen bij gasten of klanten. Zo maak je direct een positieve...
- Vergroot uw herkenbaarheid, zichtbaarheid en vindbaarheid met passende buitenreclame Als ondernemer weet u als geen ander hoe belangrijk het is om op te vallen bij uw doelgroep. U wilt natuurlijk nieuwe klanten aantrekken zodat...
- Verschillende product display karton soorten Product display van karton is verkrijgbaar is allerhande soorten, kleuren en maten. Sommige kiezen ervoor om zelf een product display korton te maken. Doordat het...