Categoriearchief: Banen en opleidingen

Tekenaar Industriebouw

Onze klant

Onze opdrachtgevers zijn experts in bouwprojecten in de industriële en agrarische sector.

Het geniet een hoge reputatie op het gebied van kwaliteit en service, en is mensgericht.

Het bedrijf blijft groeien en is een vooruitstrevend bedrijf op het gebied van metaalconstructie. Deze projecten situeren zich voornamelijk in Vlaanderen, Wallonië en Noord-Frankrijk.

De functie inhoud

Als tekenaar bedrijfsgebouw ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden van meerdere bedrijfsgebouwen.

  • Nadat het project is verkocht, stelt u het ontwerp en het algemene plan volledig op.
  • Maak in overleg met de klant en / of projectmanager productietekeningen.
  • Daarnaast dient u ook een montageplan op te stellen, zodat de montage ter plaatse vlekkeloos kan verlopen.
  • Tijdens het project houd je contact met de projectmanager.

Het profiel

  • Je hebt een hoog technisch diploma.
  • Op basis van je eerdere werkervaring als tekenaar kun je goed samenwerken met Autocad en Tekla.
  • Idealiter heb je ervaring in de industriebouw.
  • Als je stabiliteit begrijpt, dan is dit een groot voordeel.
  • Naast het Nederlands kun je je ook vloeiend uitdrukken in het Frans.

Omdat je als tekenaar ook contact opneemt met klanten, ben je zakelijk georiënteerd. Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kan goed samenwerken in een team. Daarnaast is stiptheid als tekenaar erg belangrijk.

Het aanbod

Als tekenaar bedrijfsgebouw krijgt u de volgende pakketten:

  • Competitief salarispakket, inclusief extralegale voordelen.
  • De kans krijgen om uw vaardigheden verder te ontwikkelen en u continu te trainen.
  • Werk in een solide, financieel stabiel bedrijf dat in volle groei is.

https://www.vindazo.be/vacatures/technisch-tekenaar.html

Medewerker commerciële binnendienst

administratief medewerker

Introductie

Dyka Group maakt deel uit van de Tessenderlo Group en is niet alleen fabrikant van kunststofleidingsystemen. Door water, lucht en andere energie op een betrouwbare, efficiënte en duurzame manier te transporteren, dragen we elke dag bij aan een betere planeet. Bovendien gebruiken we recyclebare materialen of recyclebare materialen om deze taak te volbrengen. Daarom kunnen we met trots zeggen dat we een “natuurlijk netwerk” zijn. We hebben internationale vertegenwoordigingen in België, Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Polen, Tsjechië, Hongarije, Slovenië en Roemenië.

Dyka Plastics in Overpelt is onze productiebasis in België. Daarnaast hebben we 9 regionale vestigingen in België die servicegerichte bevoorrading verzorgen voor handelaren, aannemersbedrijven, professionele installateurs, openbare instellingen, nutsbedrijven en de industrie.

Op onze verkoopafdeling zijn we op zoek naar een zakelijke backoffice voor de 4/5 medewerker

Jouw verantwoordelijkheid

  • Je verzorgt het offertetraject voor klanten in niet-projectmarkten.
  • Je werkt nauw samen met de accountmanager
  • Je licht de offerteaanvraag toe (technisch en commercieel) en stelt de offerte op
  • Om een ​​offerte te kunnen maken, kunt u verwijzen naar de specificaties, de juiste producten zoeken, de voorraad controleren, prijzen volgen en nauw contact onderhouden met andere interne afdelingen (zoals productie en logistiek).
  • Wanneer een offerte wordt toegekend, kunt u deze via beheer (SAP) in het systeem omzetten in een order
  • Je verricht overige beheeractiviteiten ter ondersteuning van de verkoop, zoals het behandelen van klachten, het opvolgen van inspectierapporten, etc.
  • Je komt terecht in een team van tien collega’s
  • Je rapporteert aan de servicemanager

Jouw profiel

  • Je komt terecht in onze bedrijfscultuur die zich kenmerkt door: klantgericht handelen, actie ondernemen, dingen laten gebeuren en samen hopen te groeien!
  • Je hebt bij voorkeur een graduaat of bachelordiploma op administratief en / of technisch gebied
  • Je hebt meerdere jaren (minimaal 3 jaar) ervaring in de zakelijke backoffice.
  • Moet een duidelijke affiniteit hebben met onze technologieproducten
  • U kunt vloeiend Nederlands spreken en u uitdrukken in het Frans
  • Je bent goed in MS Office en beschikt over een ERP pakket (SAP kennis is een pluspunt)
  • Je hebt sterke administratieve vaardigheden, zakelijk inzicht, een sterk gevoel voor service en sterke communicatieve vaardigheden.

Ons aanbod

  • Open contract 4/5 dienstverband; daglichturen
  • Werklocatie: Pilt
  • Competitief salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Na de lange zomervakantie is de vakantie met 12 dagen verlengd en staat er niet veel werk op je te wachten, want DYKA is tijdens de bouwvakantie collectief gesloten.

Het beste van twee werelden: werk in een lokaal gepositioneerde organisatie die ook deel uitmaakt van een internationale organisatie

https://www.administratieve-medewerker.be/
Cn-flex

Vind de interim inkoper die bij uw bedrijf past

Is er een onmisbaar lid van uw inkoopteam langdurig thuis door ziekte? Bevindt u zich met uw inkoopactiviteiten in een piekperiode? Weet u nu al dat u extra capaciteit nodig heeft omdat er een project van start gaat dat een enorm beroep zal doen op uw inkoopprofessionals? Dan is een interim inkoper helemaal geen verkeerd idee. Maar waar vindt u zo een professional? Bij Insinc natuurlijk. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het verzorgen van de beste interim verkoper(s) voor uw bedrijf. Zij gaan graag met u in gesprek om uw wensen en eisen in kaart te brengen. Op deze manier weten zij precies wat ze voor u mogen realiseren.

Voor inkoop detachering zit u hier tevens goed

Naast het vinden van de juiste interim inkoper, zit u bij Insinc ook goed voor inkoop detachering. Bijvoorbeeld wanneer u tijdens piekperioden of speciale projecten een tijdelijk gebrek heeft aan gekwalificeerde inkoopexpertise. INSINC levert op basis van tijdelijke inkoop detachering professionals die niet alleen de grote lijnen feilloos weten uit de stippelen, maar ook de details van het vak volledig beheersen. Van strategisch tot operationeel niveau en van junior inkoper tot CPO. U hoeft zich dus werkelijk nergens meer om te bekommeren wanneer u dit bedrijf inschakelt.

Laat u informeren over de mogelijkheden

Wilt u meer weten over de mogelijkheid tot inkoop detachering of een interim verkoper middels Insinc? Neem dan gerust eens contact op met een van de deskundige medewerkers van dit bedrijf. Zij vertellen u graag meer over wat er allemaal mogelijk is. Bekijk de website voor de contactgegevens. Hier vindt u tevens veel meer aanvullende informatie over de uitgebreide dienstverlening. Heeft u een vraag over een van de diensten? Ook hiervoor kunt u terecht bij een van de experts van Insinc. Zij staan voor u klaar voor het beantwoorden van al uw vragen.

Cn-flex

Business coaching voor zzp : carrière switch maken?

De beslissing nemen om in een carrièreverandering te duiken, is iets om trots op te zijn, dus gefeliciteerd met het nemen van de eerste stap. Op dit moment heb je waarschijnlijk uren besteed aan het verfijnen van je cv, het bijwerken van je LinkedIn-profiel en het doorzoeken van internet voor geweldige vacatures op spannende gebieden. Dit proces kan ontmoedigend en tijdrovend zijn en kan je vaak het gevoel geven dat je nergens komt. Je weet dat je een wijziging wilt aanbrengen, maar je weet niet zeker waar je moet beginnen. Denk eens aan business coaching.

Met de hulp van een business coach kun je een bruikbare roadmap maken om je bedrijf goed te runnen. Of wellicht heb je wel een verkeerde onderneming gekozen dan wat je eigenlijk wil doen. De voordelen van werken met een business coach zijn talrijk, maar hier hebben we een top 10 gemaakt.

 

1. Leer kritische vaardigheden die vereist zijn in de huidige werkomgeving.

De werkomgeving van vandaag verandert voortdurend en om succesvol te zijn in jouw strategie om succesvol te zijn, is het cruciaal om inzicht te hebben in de vaardigheden die je het beste zullen positioneren voor succes.

 

2. Bouw vertrouwen op en definieer jouw waardepropositie.

We zijn zo dicht bij ons werk dat het vaak moeilijk is om een ​​stap terug te doen en te begrijpen hoe jouw unieke achtergrond en ervaring zich kunnen lenen voor het succes dat je wil behalen. Door met een business coach te werken, kun je jouw waardevoorstel identificeren, onder woorden brengen waarom je een goede aanwerving zou doen en je onderscheiden van jouw concurrentie.

 

3. Bouw een krachtig en relevant track record.

Gewoon een bestaand track record bijwerken, is zelden succesvol. In plaats daarvan zal je business coach je helpen een track record op te stellen dat je begrip laat zien van de rol waarvoor je je positioneerd en de behoeften van de organisatie.

 

4. Neem weloverwogen beslissingen over de evolutie van je carrière.

Natuurlijk, het lijkt een droom om naar een verkooprol in de ambachtelijke bierindustrie te gaan, maar hoe zal je volgende zet je positioneren om je carrièredoelen op korte en lange termijn te halen? Je coach zal je helpen de evolutie van je carrière te begrijpen en de juiste stappen te identificeren om daar te komen.

 

5. Stel doelen en maak een routekaart naar jouw bestemming.

Het stellen van doelen is essentieel om vooruitgang te boeken bij het zoeken. Je coach helpt je te bepalen waar je heen gaat en maakt benchmarks om daar te komen.

 

6. Netwerken.

Als deelnemer aan een netwerk geeft het voordeel om mensen te leren kennen en zo meer kennis te krijgen om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen.

 

7. Verwerf levenslange carrièrevaardigheden.

Hoewel de Career Coaching-cursus  is ontworpen om je de vaardigheden en middelen te geven om onmiddellijk actie te ondernemen, zullen de geleerde carrièrevaardigheden een lange levensduur hebben om met u mee te groeien naarmate je vordert in jouw carrière.

 

8. Start een carrière op een nieuw gebied.

Toch wat anders doen? Zet dan je nieuwe opleiding in voor een stage of een fulltime baan door tegelijkertijd te kijken en te leren. Vervolgens kun je jou kennis en ervaring omzetten naar een andere onderneming.

 

9. Bereid je voor op interviews.

Gesprekken kunnen intimiderend zijn en voorbereiding is noodzakelijk. Haal het mysterie uit het interviewproces door je voor te bereiden op je gesprekken met leveranciers en klanten.

 

10. Help je verhaal vorm te geven om je droomdeal te krijgen.

Zorg voor een sterk en onderscheidend verhaal vooral voor jouzelf en jouw bedrijf.

Contractmanager

Contractmanager

Als contractmanager heb jij al enkele jaren ervaring met de inkoop, voorbereiding, aanbesteding en het uitvoering van contracten met aannemers, leveranciers en partijen in de grond-, weg- en waterbouw. Jij bent de innoverende kapitaal achter het uitbreiden van succesvolle samenwerkingsverband, in het speciaal van dijkversterkingsprojecten en kadeverbeteringsprojecten.

Over jouw werk

Je zal arbeidend zijn binnenshuis één van de omvangrijke programma’s van het waterschap, in eerste instantie zal jouw brandpunt ligt op het hoogwaterbeschermingsprogramma. In dit planning werk je gezamenlijk in ipm-teams aan het verwerkelijken van een robuust en klimaatbestendig watersysteem en het verkleinen van de veiligheidsrisico’s voor de primaire waterkeringen. Je scheppen dan deel uit van een of twee ipm-projectteams. Jouw knobbel ligt in het smeden van sterke cassettebandjes en het ontplooien van energieke interactie tussen nieuwe en bestaande marktpartijen en het waterschap.

Als contractmanager:

Ben je inzetbaar in alle stappen – van verkenning tot en met ontwikkeling – van projecten ; ga jij aan de slag met contractbeheersing, toetsingen, relatiemanagement, risicomanagement- en management, voortgangsbewaking, besluitneming en rapportages ; ondersteun je de projectmanagers en zoek je onafgebroken naar optimalisatie in kwaliteit, tenuitvoerlegging en kosten van contracten ; draag je proactief bij aan de doorontwikkeling van het lijnteam en het specialisatie ; ben jij de sleutel tussen betrokken partijen. Je weet kloppend hoe de contracten in elkander zitten en hoe je de nieuwe en bestaande partijen aangesloten krijgt en houdt.

Over jouw team

Ongeacht het deel uitmaken van een of twee projectteams, maak je ook deel uit van het ( lijn ) team contractmanagement en management projectbeheersing. Dit team, met standplaats tiel, bestaat momenteel uit zestien collega’s. Van contractmanagers en managers projectbeheersing tot en met collega’s van financiën en administratieve ondersteuning. De sfeer is maatschappelijk en vief, met open en directe communicatie en een veilige mogelijkheid voor feedback en advies. Het team heeft samenwerken, kennisdeling en gedeelde verantwoordelijkheid hoog in het norm staan. Dit gecombineerd met passie voor innovation en betrokkenheid bij klimaatverandering, waterveiligheid en maatschappelijke opgaven scheppen het team tot een hechte club van enthousiastelingen. Ons aanbod een volledig baan als medior contractmanager voor 36 uur per week bij een dynamische organisatie. Voorts bieden wij : een gage tussen € 3. 224, – en € 4. 455, – bruto per tijdsperiode ( schaal 10 ). Je exacte gage vaststellen we aan de hand van vorming en ervaring. Om te opstarten een jaarcontract en bij goed functioneren een vaste aanstelling. De mogelijkheid om zelf je tijd in te porties en soms thuis te werken. Een stevig pensioenregeling. Een individueel keuzebudget ( ikb ) ter waarde van 20 % van je gage ( alleen vakantiegeld en eindejaarsuitkering ). Het ikb kun je voor gevarixeberde doelen inzetten, zoals snipperdag kocht of je kunt het uit laten betalen. Reiskostenvergoeding. Een persoonlijk onderstel budget ( pbb ) van € 5. 000, – voor opleidings- en doorgroeimogelijkheden.

Over jou

Met minstens drie jaar ervaring als contractmanager in gww-projecten, ben je een connaisseur in contractmanagement. Je gaat geen uitdaging uit de weg en als er actie ondernomen moet geworden ben jij degene die er daarboven zit. Dankzij je oplettendheid, goede sentiment voor verhaal liefhebben en een sterk ontwikkeld sociaal en empathisch kracht, heb jij oog voor alles en allemaal die bij het project betrokken is. Je bent een bedeeld verbinder die het specialisatie kent en op ondernemende wijze de juiste mensen en partijen opzoekt, enthousiasmeert en activeert.

Overigens heb je in huis:

Een hbo-diploma in een technische, juridische of bedrijfskundige richting. Aanvullende met een vorming in contract- of projectmanagement. Praktische en theoretische weten van grote ruimtelijke en/of infrastructurele projecten, ervaring met het opstellen en intomen van contracten in ingenieursdiensten, raw, uav-gc, d & c en bij bijsmaak ook samenwerkingsvormen zoals een gemeenschappelijk bouwteam. Sterke communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van nederlandse taal. Bij bijsmaak financiële en juridische weten.

Over ons : wij zijn water

In het prachtige, waterrijke gebied tussen de rijn, de lek en de maas zorgen wij – waterschap rivierenland – voor droge voeten en schoon oppervlaktewater. We zuiveren rioolwater, onderhouden sloten en vaarten, verstevigen dijken, leggen vispassages aan en administreren polderwegen. Kortom, wij doen belangrijke spullen voor ‘onze inwoners’ op het gebied van water, veiligheid, activiteit en werk. Bestendigheid en maatschappelijke inpasbaarheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel. Want wij zijn water. Jij ook? dompel je dan bij in de wondere waterwereld van waterschap rivierenland en solliciteer gelijksoortig naar de functie van oudste contractmanager.

Deze vacature wordt zowel in- als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid krijgen inwonende kandidaten voorrang.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/management.html

Vacature Projectleider ICT

Vacature Projectleider ICT

HBO of hoger
Medior niveau
Vast contract / Detachering
Salaris in overleg
40 uur p/w

Functieomschrijving

Ten behoeve van een gemeentelijke herindeling is een organisatie op zoek naar een geoefend projectleider/adviseur. Meer specifiek gaat het om de voorbereiding op de herindeling, door het verwezenlijken van een automatiseringsomgeving voor de nieuwe gemeente, gebruikmakend van de al bestaande technische wegennet van 1 van de desbetreffende gemeenten.

Taken die vallen tijdens het plan zijn het voorts uitrekenen van de draft versie van de toekomstige automatiseringsomgeving van de nieuwe gemeente. Ook het voorzitten van de werkgroep automatisering van de herindeling valt tijdens de werkzaamheden. Daarnaast poneert de projectleider het projectplan op, alleen de outillage middelen. Dit alles doe jij door voorgaan te aanreiken aan de tenuitvoerlegging van het projectplan automatiseringsomgeving nieuwe gemeente vanuit een hands-on houding.

Functie-eisen

Het profiel van de nieuwe projectleider kenmerkt zich aan de hand van de volgende kenmerken:

Hbo-werk en denk niveau een professional die autonoom is van leveranciers heeft ruime ervaring in het leiden van vergelijkbare projecten te de overheid ( must! ) en bij voorliefde bij een gemeente heeft bekende van de stand van de techniek ( avanti workspace, citrix, office365, vm-ware, windows server 2019 ) aanbod bedrijfsomschrijving wat ontvang je er voor terug:

Vanuit een ( vast ) dienstverband bij maandag® kun je op diverse opdrachten wordt ingezet ; verdienste en vakantiedagen overeenkomstig car-uwo ; reiskostenvergoeding ( €0, 19 per kilometer ) ; mits gewenst : extra trainingen op de maandag® academy ; werkervaring bij verscheidene opdrachtgever binnenshuis de publieke deel ; startklaar baanvak wanneer je binnenshuis de publieke deel korter dan een jaar werkervaring hebt ; een team vol leuke maandag® collega’s. Salarisinformatie verdienste in conferentie

https://www.vindazo.nl/keywords/projectleider-ict.html
Cn-flex

Hoofdrol voor de schadebehandelaar

Het leek een regulier schadegeval: meneer S. diende bij zijn verzekeraar een schadeclaim in voor een gestolen digitale fotocamera. Het apparaat was gestolen tijdens de vakantie van gezin S. in Turkije. Maar, wat bleek toen de alerte schadebehandelaar van de verzekeraar de Facebook-pagina van mevrouw S. checkte? Mevrouw S. had een foto op haar pagina staan waarop meneer S., met de bewuste camera pontificaal op de borst hangend, te zien was. De bewuste foto was een week na terugkeer uit Turkije was gemaakt. Een typisch gevalletje verzekeringsfraude, verijdelt door een oplettende schadebehandelaar. Desgevraagd gaf meneer S. direct toe dat het een poging was om makkelijk geld te verdienen. Hij had nooit wat geclaimd bij zijn reisverzekering en had anderen horen snoeven over hoe makkelijk het was om een extra vakantiecentje op te strijken.

Schadebehandelaar, de hedendaagse Robin Hood

Uiteraard werd de fotocamera niet vergoed en werd de reisverzekering beëindigd, maar tot andere sancties kwam het niet. Zo kwam meneer S. er nog genadig van af. Het had ook slechter kunnen aflopen voor hem. Verzekeringsfraude kan er zelfs toe leiden dat de verzekeraar aangifte doet bij de politie. Want, hoewel voor veel mensen verzekeringsfrauders het hedendaags equivalent vormen van Robin Hood, stelen verzekeringsfrauders niet van rijke verzekeraars, maar van de andere premiebetalers. Want hoe meer fraude, des te hoger de premie voor de verzekerden. In feite speelde juist de alerte schadebehandelaar in deze casus de rol van Robin Hood.

Het belang van vakbekwame schadebehandelaars

In ieder geval blijkt uit deze casus maar weer het belang van vakbekwame schadebehandelaars. Helaas valt het in de huidige arbeidsmarkt niet mee om aan goede schadebehandelaars te komen. Het aantal vacatures voor schadebehandelaars bevindt zich op een constant hoog niveau. Dat komt onder meer door de stevige eisen die aan een schadebehandelaar worden gesteld. Gewoonlijk wordt minimaal een hbo-opleiding gevraagd, aangevuld met relevante ervaring en diverse wft-certificaten. Kortom, het gaat om hooggekwalificeerde specialisten die ook voor een toekomst buiten de assurantiewereld kunnen kiezen. De vraag is nu hoe verzekeraars het vak van schadebehandelaar aantrekkelijker kunnen maken voor nieuwe instroom. Daarbij moet, naast een alleszins redelijk salaris, ook gekeken naar secundaire arbeidsvoorwaarden. Uitgebreide vergoedingen voor openbaar vervoer, lease auto’s, studiekostenvergoedingen en premievrij pensioen zijn allang geen uitzonderingen meer. Maar nemen aspirant schadebehandelaars daar genoegen mee?

Cn-flex

De inhoud van outplacement verandert

‘Wie denkt dat outplacement vooral bestaat uit het aanvragen van een uitkering, het opstellen van een CV en een sollicitatietraining heeft het mis’. Dat zegt Joep Herni, directeur van Werkcontact Outplacement.

Traditionele ideeën over een standaard-hulp-pakket dat elk outplacementbureau aanbiedt zijn achterhaald. De sterk veranderende arbeidsmarkt heeft jaarlijks grote invloed op de inhoud van outplacementtrajecten.

Het nieuwe werken, het groeiende aantal flexwerkers, de digitalisering, allemaal heeft het invloed op de outplacementbegeleiding. Wanneer een werknemer na 10, 20 of 30 jaar werkloos wordt en zichzelf weer moet verkopen op de arbeidsmarkt komen zij veelal voor een hoop verassingen te staan. Een sollicitatiebrief en CV zijn voor de meesten nog op papier te krijgen, maar is de brief ook onderscheidend genoeg? Staan de relevante zaken in het CV? En hoe zit het met de online profilering?

Door het grote aanbod van werknemers hebben werkgevers de positie om kritisch te zijn naar hun sollicitanten. En dat doen zij ook. Dit betekent dat werkzoekenden zichzelf meer dan ooit moeten kunnen verkopen. Het is zaak om te weten welke richting zij uit willen, waar de kansen liggen en wat hun unique selling points zijn. Waarom zou een werkgever juist jou uit moeten kiezen uit de stapel met sollicitanten? Dit is een greep uit de zaken die de afgelopen jaren een steeds grotere rol zijn gaan spelen in outplacementtrajecten.

Ook netwerken wordt steeds belangrijker. Uit de cijfers blijkt dat het grootste gedeelte van de werkzoekenden nieuw werk vindt met behulp van hun netwerk. De professionele netwerksite LinkedIn groeit nog steeds jaarlijks en biedt voor veel werkzoekenden kansen. Loopbaancoaches met kennis over het netwerken kunnen groot verschil maken voor werkzoekenden. Daarnaast valt de begeleiding naar zelfstandige arbeid ook onder de opties bij veel outplacementbureaus.

Outplacement 2.0 gaat om maatwerk en creativiteit. Een standaard-hulp-pakket is al lang niet meer aan de orde en gaat ook nooit meer terug komen: elke achtergrond en ervaring vraagt om een individueel plan van aanpak.

https://www.outplacementverzekering.nl